Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, împreună cu cele precizate în Politica de retur, Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele cookies, deoarece acestea se aplică de fiecare dată când navigați Website-ul nostru, când plasați o comandă sau când interacționați cu noi, în orice alt mod.

Capitolul I – Dispoziții generale

1. Înțelesul unor termeni

1.1. Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:

- Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: SOARELE DIN VEST S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J35/44/2013, având sediul social în Județul Timiş, Municipiul Timişoara, Str. Nicolae Iorga nr. 6, Camera 2, sc. A, Ap.4, România și numărul de identificare fiscală RO31076491, cont bancar RO80BTRLRONCRT0200662602, deschis la Banca Transilvania, capital social: 400 Lei, cu datele de contact: email: [email protected], telefon: 0770.411.213; 

- Dumneavoastră/Clientul/Utilizatorul înseamnă: persoana fizică sau juridică ce accesează și utilizează Website-ul sau achiziționează Bunurile prezentate de Societate;

- Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: https://www.butasivitadevie.ro/, împreună cu toate subpaginile sale;

- Produse/Bunuri înseamnă: butașii de vie, împreună cu celelalte produse prezentate pe Website de către Societate, pe care puteți să le achiziționați prin intermediul Website-ului, plasând o comandă în acest sens;

- Contul Dumneavoastră/Clientului/Utilizatorului înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, care vă permite să achiziționați Produsele prezentate de Societate;

- Termeni și Condiții înseamnă: toate dispozițiile prezentate în cadrul acestei pagini ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;

- Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;

- Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;

- Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea);

- Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la https://www.butasivitadevie.ro/info/politica-de-confidentialitate.html și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la https://www.butasivitadevie.ro/info/cookie-policy.html;

- Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la https://www.butasivitadevie.ro/info/politica-de-retur.html;

- ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;

- ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro

2. Aplicabilitate Termeni și Condiții. Forță obligatorie

2.1. Acești Termeni și Condiții, împreună cu Politica de retur și Politicile GDPR, se aplică tuturor raporturilor desfășurate între Dumneavoastră și Societate, în special atunci când navigați și utilizați Website-ul sau când plasați o comandă cu privire la Produsele Noastre.

2.2. Astfel, în măsura în care navigați și utilizați Website-ul sau în măsura în care plasați o comandă referitoare la Bunurile oferite prin intermediul Website-ului, înțelegeți și acceptați că raportul dintre dumneavoastră și Societate va fi supus acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur și Politicilor GDPR, dispozițiile prezentate având forță juridică obligatorie. În termeni juridici, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea și confirmarea unei comenzi, între Dumneavoastră și Societate se încheie un contract al căror dispoziții contractuale este dat de conținutul acestor Termeni și Condiții, Politicii de retur, Politicilor GDPR și a dispozițiilor legale ce se aplică în completare.

2.3. În măsura în care nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, cu Politica de retur sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta.

2.4. Totodată, prin utilizarea Website-ului sau prin plasarea unei comenzi, declarați că îndepliniți condițiile legale pentru emiterea unui consimțământ valabil și că nu există niciun alt impediment legal care să vă împiedice în încheierea prezentului contract. Societatea nu își asumă nicio răspundere în cazul în care informațiile furnizate de Dumneavoastră nu sunt corecte.

2.5. În sensul dispozițiilor menționate mai sus, dacă sunteți cetățean român, vârsta la care puteți, de principiu, emite consimțământul în mod valabil este de 18 ani. În cazul în care nu sunteți cetățean român, este necesar să verificați în legislația de naționalitate condițiile în care puteți emite un consimțământ valabil, înainte de a utiliza Website-ul sau de a plasa o comandă.

Capitolul II – Contul Utilizatorului 

3. Contul Utilizatorului

3.1. Aveți posibilitatea de a vă crea un Cont prin intermediul Website-ului, în cadrul secțiunii „My Account”, urmând instrucțiunile menționate în acest sens. Este necesar să furnizați următoarele informații: a) Nume și Prenume, b) email și c) parola aleasă. Prin intermediul acestui Cont aveți posibilitatea de a achiziționa Produsele prezentate pe Website. 

3.2. Totodată, în măsura în care doriți să achiziționați Produsele fără să vă înregistrați un Cont, este suficient să selectați Produsul dorit și să urmați instrucțiunile de pe Website în vederea plasării comenzii. 

3.3. După crearea Contului sau selectarea Produselor, fără înregistrarea unui Cont, veți putea achiziționa Produsele prezentate pe Website. Totodată, ne puteți adresa întrebări în legătură cu Produsele prezentate pe Website, prin intermediul secțiunii „We are Here”, situație în care care veți primi un răspuns din partea unui operator al Societății, în cel mai scurt timp, la adresa de e-mail indicată.

3.4. Prin intermediul Contului de Utilizator puteți să accesați și să modificați unele din datele furnizate. Pentru ștergerea Contului este necesar să ne adresați o solicitare în acest sens la adresa de e-mail: [email protected].

3.5. În măsura în care ați fost de acord cu  primirea de comunicări comerciale din partea noastră (oferte, promoții și altele asemenea), aveți posibilitatea de a opta pentru a nu mai primi astfel de comunicări, urmând pașii indicați în e-mailurile transmise de Noi, sau ne puteți contacta direct în acest sens, prin unul din mijloacele de contact disponibile.  

Capitolul III - Produsele

4. Produsele prezentate pe Website

4.1. Produsele prezentate pe Website sunt comercializate de Societate. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul) și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Produsele comercializate, le puteți solicita la următoarea adresă de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon de contact. Totodată, ne puteți scrie și în cadrul căsuței de chat „We are Here” disponibilă pe Website.

4.2. De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Produsele livrate.

4.3. În cazul unor erori (inclusiv de introducere a datelor, tehnice sau altele asemenea) cu privire la informațiile afișate în legătură cu Produsele de pe Website, cum ar fi cele referitoare la caracteristicile, prețul, reducerile aplicabile, garanțiile acordate, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și altele asemenea, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzilor plasate, inclusiv în cazul în care a fost transmisă inițial o confirmare automată cu privire la plasarea comenzii.

4.4. În cazul menționat mai sus, Societatea vă va informa în cel mai scurt timp cu privire la imposibilitatea de a da curs comenzii plasate, într-un termen de maximum 15 zile de la plasarea acesteia. În acest sens, în cazul în care ați achitat contravaloarea Produselor, Societatea o să vă solicite, prin informarea în cauză, indicarea unui cont bancar în care să vă restituie suma achitată sau indicarea unui alt mijloc prin care să procedeze la această restituire. 

Capitolul IV – Modalitățile de plată. Facturare. Încheierea Contractului la distanță. Livrarea sau Ridicarea din magazin a Produselor. Garanții

5. Plata

5.1. Prețul Produselor este afișat în integralitate (cu toate costurile aferente) pe pagina de prezentare sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. Prețul Produselor include TVA-ul în cotă de 9% sau de19%, după caz.

5.2. Produsele pot fi achitate prin transfer bancar (ordin de plată), cât și ramburs la curier sau prin card bancar, în măsura în care Societatea a implementat acest sistem. 

În situația în care optați pentru plata prin transfer bancar, veți primi, prin email, factura proformă în vederea efectuării plății. Este necesar ca în cadrul ordinului de plată să menționați numărul comenzii în câmpul „Detalii de plată”, pentru o identificare mai facilă. Totodată, după efectuarea plății, este necesar să transmiteți dovada acesteia la adresa de email: [email protected]. Alte detalii cu privire la modalitățile de plată le puteți găsi în secțiunea dedicată plății sau prin parcurgerea procesului de plasare a unei comenzi.

5.3. Factura aferentă achiziției va fi livrată împreună cu Produsele comandate. Totodată, dacă o puteți solicita expres și la adresa de email: [email protected], urmând să vă fie comunicată prin e-mail la adresa indicată de Dumneavoastră. Aveți obligația de a ne furniza informații corecte necesare emiterii facturii fiscale. În cazul în care a existat o problemă cu accesarea sau transmiterea facturii, vă rugăm să ne contactați prin unul din mijloacele de contact, astfel încât să remediem situația și transmite factura.

5.4. În mod excepțional, Societatea poate decide restrângerea modalităților prin care se efectuează plata, doar la plata cu cardul sau prin transfer bancar, dacă au existat comenzi anterioare care au fost refuzate (nepreluate).

6. Comenzile

6.1. Pentru a achiziționa Produsele este necesar să transmiteți o comandă în acest sens, urmând instrucțiunile din secțiunea de pe Website dedicată acestui subiect. Termenul de livrare este de 2-4 zile lucrătoare, acesta putând să sufere modificări în situații excepționale (sărbători legale, zile libere etc.), iar costul livrării va fi calculat în funcție de greutatea Produselor comandate și în funcție de localitatea în care acestea urmează să fie livrate.

6.2. După selectarea Produselor dorite și finalizarea comenzii, veți primi o confirmare electronică sau telefonică cu privire la plasarea comenzii la adresa de email sau la numărul de telefon indicat de Dumneavoastră. Confirmarea plasării comenzii nu echivalează cu acceptarea acesteia de către Societate. Astfel, ulterior plasării comenzii și primirii mesajului în acest sens, Societatea urmează să vă contacteze telefonic în legătură cu confirmarea comenzii și cu eventualele informații referitoare la statusul comenzii. Mesajul privind confirmarea comenzii transmis în urma apelului telefonic reprezintă acceptarea de către Societate a comenzii plasate. În ipoteza în care, cu ocazia plasării comenzii de către Dumneavoastră, au existat unele erori de afișare cu privire la prețul prezentat sau cu privire la disponibilitatea acestuia (stocul), Societatea își rezervă dreptul să nu accepte comanda, informându-vă în acest sens, conform clauzei de mai jos.

Prin urmare, după confirmarea telefonică a comenzii de către un reprezentant al Societății (acceptarea acesteia), urmează să primiți o informare cu privire la predarea Produselor către curier. Prin această notificare sunteți informat de faptul că a fost acceptată comanda Dumneavoastră reprezentând și momentul încheierii Contractului la distanță.

6.3. În cazul în care, după plasarea Comenzii, se constată că Produsele comandate nu se mai află în stoc sau a existat o eroare cu privire la afișarea informațiilor pe Website, Societatea nu va putea da curs comenzii Dumneavoastră, transmițându-vă în acest sens o informare prin unul din mijloacele de contact disponibile. Astfel, Societatea își rezervă dreptul de a efectua unele verificări ulterioare cu privire la existența Produselor comandate pe stoc și cu privire la inexistența unor erori referitoare la informațiile afișate pe Website, în legătură cu Produsele comandate. În termeni juridici, transmiterea confirmării plasării comenzii nu reprezintă și confirmarea comenzii de către Societate, respectiv încheierea Contractului la distanță. 

6.4. După încheierea Contractului la distanță, în condițiile descrise mai sus, Societatea are dreptul să denunțe contractul, fără să poată fi obligată la plata daunelor-interese, în cazul în care: a) se constată că datele introduse de Dumneavoastră cu ocazia plasării unei comenzi sunt eronate/incomplete și astfel nu se poate da curs livrării Produselor; b) nu a fost acceptată plata cu cardul pe care ați efectuat-o, fiind refuzată de banca emitentă a cardului sau de către procesatorul de plăți cu care Societatea se află în colaborare; sau c) nu v-ați prezentat în vederea ridicării Produselor din magazinele Societății, în termen de 72 de ore de la confirmarea comenzii, iar Produsele nu au fost achiate în acest termen. În aceste cazuri, Societatea vă poate informa cu privire la aceste aspecte. În aceste situații orice obligații asumate în temeiul Contractului la distanță vor fi desființate.

6.5. Totodată, Societatea își rezervă dreptul de a nu da curs comenzii plasate, în măsura în care, în cadrul unor comenzi anterioare ați efectuat solicitări de retururi nejustificate sau ați refuzat în mod nejustificat ridicarea Produselor.

6.6. În măsura în care constatați că datele introduse în secțiunea dedicată comenzii sunt eronate, puteți să procedați la rectificarea acestora prin ștergerea și introducerea informațiilor corecte, atâta timp cât nu ați plasat comanda. După plasarea comenzii, eventualele erori cu privire la adresa de livrare sesizate de Dumneavoastră sau cu privire la cantitate pot fi rectificate, dacă ne contactați telefonic sau prin intermediul adresei de e-mail: [email protected]. Totodată, după plasarea comenzii, anularea comenzii poate fi solicitată doar prin intermediul adresei de e-mail menționate anterior sau la numărul de telefon indicat.

6.7. După plasarea și confirmare comenzii, nu veți primi o copie de pe acești Termeni și Condiții, parte integrantă din contractul de vânzare încheiat cu Dumneavoastră. În acest sens, vă recomandăm să vă descărcați o copie de pe Termenii și Condițiile aplicabile Contractului la distanță, disponibili pe Website, de la momentul plasării comenzii. Trebuie să aveți în vedere că puteți folosi Termenii si Conditiile în această copie exclusiv în vederea probării Contractului la distanță încheiat între Dumneavoastră și Societate.

6.8. Contractul la distanță se încheie în limba română, pe o perioadă determinată, respectiv pe perioada necesară executării obligațiilor de livrare a Produselor, încasare a prețului și, dacă este cazul, acordarea garanțiilor legale.

6.9. În măsura în care Societatea organizează o promoție care are propriul regulament, eventualele prevederi contrare din regulament au prioritate față de prevederile Termenilor și Condițiilor. Regulamentul este aplicabil doar pe durata stabilită și în limita stocului și doar cu privire la Produsele la care regulamentul se referă.

7. Livrarea și Ridicarea Produselor

7.1. Produsele comandate pot fi livrate prin intermediul societății de curierat partenere sau pot fi ridicate gratuit din magazin, în funcție de opțiunea Dumneavoastră. Prețul transportului este suportat de către Dumneavoastră.

7.2. Comenzile vor putea fi expediate prin intermediul firmei de curierat pe întreg teritoriul țării, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00-17:00 și sâmbătă în intervalul orar 9:00-14:00. Termenul de livrare este estimat și variază între 2-4 zile lucrătoare, iar prețul transportului aferent se calculează în funcție de greutatea Produselor și de localitatea unde urmează să fie trimise acestea. Termenul de livrare se calculează de la momentul expedierii Produselor de către Societate, moment ce intervine în cel mult 2 zile lucrătoare.

În întinderea maximă permisă de lege, Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare pentru neregulile cauzate de firma de curierat, respectiv pentru existența întârzierilor de livrare peste termenul estimat sau pentru deteriorarea Produselor cu ocazia transportului.

De asemenea, Dumneavoastră vă obligați ca, la momentul livrării, să verificați integritatea ambalajului Produselor, iar în situația în care acestea nu este în condiții corespunzătoare (prezintă colțuri rupte, zgârieturi, defecte de orice fel etc.), aveți obligația de a refuza primirea coletului și de a solicita agentului ce efectuează livrarea întocmirea unui proces-verbal de predare-primire în care să menționați toate neregulile constatate. În cazul în care nu vă îndepliniți această obligație, nu veți mai putea reclama viciile aparente ale Produselor, prezumându-se că acestea au fost livrate în mod conform.

7.3. În măsura în care optați pentru ridicarea Produselor din magazin, vă rugăm să aveți în vedere că ridicarea este posibilă doar după ce ați fost înștiințat în prealabil de către un reprezentant al Societății, prin e-mail sau telefonic, cu privire la disponibilitatea Produselor comandate în magazinul ales de Dumneavoastră. Totodată, ulterior acestui moment, în situația în care Produsele nu au fost achitate, acestea vor fi rezervate în magazin doar pentru o perioada de 72h, interval în care le puteți ridica. Ulterior expirării termenului, Societatea își rezervă dreptul de a denunța Contractul la distanță și de a vinde Produsele în cauză.

La momentul ridicării Produselor din magazin, Produsele trebuie să fie achitate. În situația în care plata a fost efectuată prin transfer bancar (ordin de plată), este necesară creditarea contului Societății cu suma în cauză anterior ridicării Produselor în cauză. În situația în care plata se realizează cu ocazia ridicării Produselor din magazin, aceasta trebuie efectuată înainte de ridicarea Produselor, cash sau prin card bancar, în cadrul magazinului.

Cu ocazia ridicării Produselor din magazin, aveți obligația de a verifica starea și conformitatea Produselor. În situația în care constatați existența unor neconformități (vicii aparente), acestea trebuie să fie reclamate de îndată personalului Societății și să refuzați recepționarea Produselor neconforme solicitând totodată înlocuirea acestora cu Produse conforme. În situația în care nu reclamați nicio neconformitate (viciile aparente), respectiv nu faceți obiecțiuni sau nu solicitați înlocuirea Produselor neconforme, atunci se prezumă că Produsele ridicate au fost conforme, din punct de vedere cantitativ, calitativ și al felului. Astfel, după ridicarea Produselor din magazin, nu veți mai putea reclama neconformitățile Produsului (viciile aparente), Societatea fiind răspunzătoare în continuare doar pentru acele vicii ascunse, dacă va fi cazul. 

7.4. În cazul în care nu aveți calitatea de Consumator și, cu ocazia livrării, refuzați primirea Produselor sau nu sunteți la adresă, înțelegeți și acceptați că Societatea vă poate solicita să suportați contravaloarea transportului (dus-întors), având în vedere că Societatatea a suportat costurile de transport (dus-întors) iar Dumneavoastră nu v-ați îndeplinit obligația de a prelua Produsele livrate. În această situație, Societatea vă poate solicita să suportați contravaloarea transportului sau, dacă ați efectuat plata Produselor, Societatea poate compensa contravaloarea transportului cu sumele pe care le-ați achitat. 

8. Garanția legală privind conformitatea și calitatea Produselor 

8.1. Beneficiați de unele garanții în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de lege.

8.2. Societatea își asumă să vă livreze Produsele în conformitate cu Contractul la distanță. Astfel, Societatea își asumă să livreze Produsele în conformitate cu descrierile și caracteristicile de pe Website și la standarul de calitate prevăzut de lege. În măsura în care considerați că Produsele achiziționate nu corespund cu informațiile prezentate, vă rugăm să ne contactați în cel mai scurt timp, la coordonatele indicate pentru contact, pentru a clarifica situația.

8.3. Descrierile, caracteristicile și orice alte informații în legătură cu Produsele comercializate de Societate le puteți cerceta în cadrul paginilor de prezentare a Produselor.

8.4. Fără a aduce atingere altor clauze menționate în Termeni și Condiții, în cazul în care constatați o lipsă de conformitate în privința Produselor livrate, aveți dreptul de a ne solicita înlăturarea acestor neconformități, fără ca Dumneavoastră să suportați vreun cost suplimentar, sau aveți dreptul să beneficiați de o reducere corespunzătoare a prețului sau de desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță încheiat cu privire la Produsele neconforme. 

8.5. În cazul Consumatorilor, pentru Produsele de folosință îndelungată, perioada de garanție este de 2 ani de la data livrării Produselor. Pentru Produsele de ocazie termenul de garanție este de 1 an. Pentru acordarea garanției este necesar ca neconformitatea să fi existat la momentul livrării Produselor. Garanția legală nu acoperă situații în care neconformitatea a apărut ulterior momentului livrării Produselor, în conformitate cu art. 9 din OUG nr. 140/2021 

8.6. Condițiile în care Consumatorul va putea obține o reducere corespunzătoare a prețului sau desființarea (rezoluțiunea) Contractului la distanță sunt prevăzute de art. 13 și art. 14 din OUG nr. 140/2021.

8.7. În vederea acordării garanției, este necesară prezentarea Produselor în stare nedeteriorată, împreună cu toate accesoriile aferente (dacă este cazul). Totodată, pentru a putea identifica achiziția efectuată și a acorda astfel garanția aferentă, este necesar să prezentați o copie de pe factura fiscală pe care ați primit-o în urma achiziției Produsului. Neprezentarea facturii poate determina respingerea cererii de acordare a garanției. După primirea cererii de garanție, Societatea vă va contacta în vederea stabilirii modalității de preluare a Produselor.

Garanția nu este acordată pentru Produsele care prezintă defecte fizice vizibile, cum ar fi lovituri, crăpături, ciobiri, componente arse, șocuri mecanice și altele asemenea sau pentru neconformitățile cauzate de supunerea Produselor la tratamente chimice, variații mari de temperatură sau presiune, manipulare incorectă și altele asemenea.

8.8. Vă rugăm să consultați dispozițiile legale sau să ne contactați în acest sens, în măsura în care doriți să aflați mai multe detalii în legătură cu aceste garanții sau dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.

Capitolul V – Proprietatea intelectuală

9. Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.

Capitolul VI – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor

10. Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retrage din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. În situația în care nu aveți calitatea de Consumator, înțelegeți și acceptați că nu beneficiați de dreptul de retragere din Contract (dreptul de retur al Produselor). Dispozițiile legale care reglementează dreptul de retragere sunt cele conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, care prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”

11. Totuși, în cazurile prevăzute de art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, nu beneficiați de dreptul de retragere/ dreptul de retur. Astfel, dacă Produsele achiziționate intră în una din categoriile prevăzute de art. 16, nu puteți proceda la returnarea acestora. În acest sens, este vorba în special de: a) Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; b) Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă au fost desigilate.

12. Astfel, înțelegeți și acceptați că în măsura în care Produsul comandat are un termen de valabilitate redus sau este susceptibil de deteriorare rapidă, nu veți putea returna Produsul comandat, această situație fiind exceptată de la acordarea dreptului de retur, conform dispozițiilor legale.

Pentru aceste motive, având în vedere că unele Produse comercializate de Societate sunt reprezentate de butași de vie, dreptul de retragere/dreptul de retur al acestora nu este acordat. 

De asemenea, în măsura în care ați comandat un Produs sigilat, înțelegeți și acceptați, în mod expres, că acesta nu mai poate fi returnat în situația în care Produsul a fost desigilat, iar măsura se impune din motive de protecție a sănătății (cum ar fi în cazul produse alimentare desigilate) sau din motive de igienă.

13. Pentru celelalte Produse, care nu se încadrează în una dintre cele două categorii de mai sus, dacă aveți calitatea de Consumator, vă puteți exercita dreptul de retragere prin intermediul formularului de retur disponibil pe Website în cadrul Politicii de retur sau contactandu-ne la numărul de telefon afișat. În măsura în care optați pentru transmiterea formularului de retur, este necesar să completați formularul și să îl transmiteți Societății la adresa de e-mail [email protected], împreună cu factura pe care ați primit-o în urma achiziției. În situația în care nu prezentați factura aferentă achiziției efectuate, este posibil ca achiziția Dumneavoastră să nu poată fi identificată și astfel să nu putem da curs cererii de retur. După transmiterea cererii de retur, veți primi un mail de confirmare a solicitării efectuate. 

Produsele pe care doriți să le returnați vor fi ridicate prin intermediul firmelor de curierat partenere. 

Produsele supuse returului pot fi transmise și prin mijloace proprii la adresa: Timișoara, Str. Maramureș Nr. 2, Județul Timiș.

14. Trebuie să aveți în vedere că Dumneavoastră veți suporta costul transportului aferent returnării Produsului.

15. Totodată, în situația în care Produsele returnate nu se află în starea în care au fost predate de Societate, este posibil să suportați contravaloarea diminuării valorii Produselor. Astfel, dacă Produsele returnate prezintă neconformități ce determină o diminuare a valorii acestora, înțelegeți și acceptați că Societatea poate să vă solicite să suportați această diminuare a valorii.

16. Condițiile în care beneficiați de dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) sunt detaliate în Politica de retur a Societății, pe care vă rugăm să o citiți cu atenție.

Capitolul VII – Prelucrarea datelor cu caracter personal

17. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.

Capitolul VIII – Declinarea de răspundere

18. Dispoziții generale

18.1. Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.

18.2. De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.

18.3. Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține. 

18.4. În măsura maximă permisă de lege, Societatea este exonerată de răspundere în cazurile de forță majoră și caz fortuit.

Capitolul lX – Alte prevederi

19. Procedura de soluționare a reclamațiilor

19.1. Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la:  [email protected]

19.2. După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.

19.3. Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.

20. Dacă doriți și aveți calitatea de consumator, puteți apela la o procedură de soluționare alternativă a litigiilor. Mai multe informații referitoare la Platforma SOL puteți accesa aici: https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_ro.htm

21. Subcontractarea. Cesiunea

21.1. Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.

Capitolul X – Prevederi finale

22. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă. 

23. Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în Timișoara, România.

24. Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.

25. În cazul în care o clauză din acești Termeni și Condiții nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.

26. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din București (Judecătoria Sectorului 2, Tribunalul București, Curtea de Apel București) sau, în cazul Consumatorilor, de instanțele de judecată prevăzute de dispozițiile legale.

27. Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: [email protected].

28. Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numărul de telefon: 0770.411.213.

29. Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 11.02.2023.